לידים
לבעלי עסקים

לידים לבעלי עסקים

תוכנית עבודה

לפני שנתחיל חשוב לי לעשות לך קצת סדר בדברים, במודל שבניתי "לידים לבעלי עסקים" יש מספר יתרונות בולטים על מקצועות השיווק הדיגיטלי האחרים שאתה מכיר, אחד מהבולטים שבו הוא הפשטות שלו, לא צריך לסבך שום דבר.. הדבר היחידי שאתה צריך לעשות זה להוציא מהלקוח הפוטנציאלי של בעל העסק שאתה משווק שם וטלפון, משם כבר בעל העסק ימשיך איתו.. כדי להקל עליך חילקתי לך את המודל 7 שלבים פשוטים.

שבעת השלבים

מודל "לידים לבעלי עסקים" מתחלק לשני עולמות (לידים לעסקים פיזים / לידים לעסקים/מוצרים דיגיטלים) בלידים לעסקים פיזים היתרון הגדול הוא המחיר שבעלי העסק ישלמו לך על כל ליד (למשל: לידים בעולם הביטוח נעים ב60-100 שקלים לליד, לידים בעולם הנדלן 100-200 לליד, ולידים בעולם המסחר (מניות) יכולים להגיע ללמאות עד אלפי שקלים לליד אחד (שם+טלפון), את המחיר אתה קובע לפי עלויות הפרסום שלך (העלות שיוצא לך לליד) והרווח שאתה רוצה להשאיר לך,
אם תחליט לעבוד עם מוצרים דיגיטלים יהיה לך גם את היתרון שלרובם יש מערכות שיוכלו לקבל את הלידים באופן אוטומטי וכך גם להעביר להם את הלידים פעם ביום לא תצטרך..



גם פה את העבודה שיכולתי כבר עשיתי לך.. הכנתי לך רשימה של 51 בעלי קטגוריות של בעלי עסק שישמחו לקבל ממך עבודה, כל מה שאתה צריך לעשות זה להיכנס לרשימה ולבחור באיזה נישה מעניין אותך לעבודה.. אחרי שהחלטת באיזה נישה לעבוד בחיפוש קצר בגוגל תכין לעצמך רשימה של 20 בעלי עסק מהתחום ותיצור איתם קשר בהצעה לייצר להם לידים, אני מבטיח לך שאם תדבר עם 20 בעלי עסק לפחות 1 ירצה לנסות לקנות ממך לידים, ואתה לא צריך יותר מלקוח אחד בתור התחלה..

בניית אווטר הוא אחד מהחלקים שהכי הרבה אנשים נופלים בהם.. אנשים רבים נוטים לזלזל בשלב הזה ולוותר עליו אבל זו טעות קריטית, יצירת אווטר היא בעצם כתיבה של מאפייני הלקוח שלך בצורה מסודרת עם דגש לרדת לרזולוציות הכי נמוכות שאתה מצליח, המטרה ביצירת האווטר היא להבין מה הנקודות הכואבות ביותר של הלקוח הפוטנציאלי שלך כדי שנוכל לכתוב טקסטים שפוגעים בדיוק ברגש שיגורם ללקוח להשאיר לנו פרטים או כל פעולה אחרת שנרצה.
הכנתי לך תבנית לשאלות שאתה צריך לשאול את עצמך עם הסבר מפורט איך לבנות את האווטר ללקוח הפוטנציאלי שלך

הגענו לשלב המהנה ביותר בתהליך בניית העסק, כמו שאמרתי לך בהתחלה "לא צריך להסתבך.." דף נחיתה פשוט שבנוי במודל: 1. כותרת – מטרתה לעורר את הצורך של הלקוח במשפט אחד (טיפ: לשאול שאלה שהתשובה שלה תעורר את הצורך של הלקוח במוצר – למשל: בקמפיין יועצי משכנתאות השאלה ששאלתי את הלקוח "גם אתה מרגיש שהבנק גונב אותך בתשלומי המשכנתא?". 2. תמונה מושכת. 3. פיתרון – איך המוצר שלך יתן את הפיתרון לבעיה של הלקוח במשפט אחד. 4. קריאה לפעולה – משפט אומר ללקוח במפורש כדי שנוכל לעזור לו שישאיר "עכשיו" פרטים ונחזור אליו. אז כמו שכבר הספקת להבין החלטתי לעשות עבורך את רוב העבודה, הכנתי לך 10 דפי נחיתה ל10 קטגוריות שונות מתוך ה51 קטגוריות שריכזתי לך, כל מה שאתה צריך לעשות זה לשמור את הדף ולהתחיל לפרסם

לבניית קהלים לפייסבוק יש עשרות שיטות ואסטרטגיות, בקמפיינים שלי אני מעדיף שלא לבזבז זמן על השלב הזה ולכן אני משתמש בתוכנה אוטומטית שגונבת את הקהל של המתחרים שלי, הקהל הכי מדויק שתוכל לבקש לכל קמפיין שתעשה

אחרי שבנית/הורדת דף נחיתה, בנית קהל לפייסבוק, לפני שתיצוא קשר עם בעל העסק נשאר לך רק לבנות מודעה מנצחת לפייסבוק. את המודעה אתה כותב לפי האווטר של הלקוח שבכנת בהתחלה ולפי התבנית למודעה לפייסבוק.

אחרי שבנית דף נחיתה ויצרת קהל כל מה שנשאר לך זה ליצור קשר עם בעלי עסק.. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש בגוגל 20 בעלי עסק מהתחום שבחרת לרשום אותם על דף ולצלצל אליהם להציע למכור להם לידים, מתוך 20 בעלי עסק אני מבטיח שלפחות אחד יסכים לעשות איתך פיילוט ולקנות ממך לידים (אתה לא צריך יותר מלקוח אחד בתור התחלה).. הסיבה שאתה צריך קודם כל לבנות דף נחיתה והקהלים ורק אחרי זה ליצור קשר עם בעלי העסק כי יש בעלי עסק שירצו לראות את הדף שאיתו אתה הולך לפרסם ואתה רוצה להראות מקצועי בעניהם בנוסף כך אחרי שבעל העסק יסכים לעשות איתך פיילוט כך תוכל ישר להתחיל לעבוד (חשוב לעשות רושם ראשוני מקצועי על בעל העסק וכך תראה לו שאתה מקצועי)

אחרי שהתחלת לפרסם ויש לך תוצאות כל מה שנשאר זה לשפר אותם.. Look A Like – זאת אסטרטגיה לבניית קהל מתקדם לפייסבוק שמבוססת על ההתוצאות שלך. Scale – זה בעצם מיקסום התוצאות הקיימות שלך.

01

מודל "לידים לבעלי עסקים" מתחלק לשני עולמות (לידים לעסקים פיזים / לידים לעסקים/מוצרים דיגיטלים) בלידים לעסקים פיזים היתרון הגדול הוא המחיר שבעלי העסק ישלמו לך על כל ליד (למשל: לידים בעולם הביטוח נעים ב60-100 שקלים לליד, לידים בעולם הנדלן 100-200 לליד, ולידים בעולם המסחר (מניות) יכולים להגיע ללמאות עד אלפי שקלים לליד אחד (שם+טלפון), את המחיר אתה קובע לפי עלויות הפרסום שלך (העלות שיוצא לך לליד) והרווח שאתה רוצה להשאיר לך,
אם תחליט לעבוד עם מוצרים דיגיטלים יהיה לך גם את היתרון שלרובם יש מערכות שיוכלו לקבל את הלידים באופן אוטומטי וכך גם להעביר להם את הלידים פעם ביום לא תצטרך..



גם פה את העבודה שיכולתי כבר עשיתי לך.. הכנתי לך רשימה של 51 בעלי קטגוריות של בעלי עסק שישמחו לקבל ממך עבודה, כל מה שאתה צריך לעשות זה להיכנס לרשימה ולבחור באיזה נישה מעניין אותך לעבודה.. אחרי שהחלטת באיזה נישה לעבוד בחיפוש קצר בגוגל תכין לעצמך רשימה של 20 בעלי עסק מהתחום ותיצור איתם קשר בהצעה לייצר להם לידים, אני מבטיח לך שאם תדבר עם 20 בעלי עסק לפחות 1 ירצה לנסות לקנות ממך לידים, ואתה לא צריך יותר מלקוח אחד בתור התחלה..

02

בניית אווטר הוא אחד מהחלקים שהכי הרבה אנשים נופלים בהם.. אנשים רבים נוטים לזלזל בשלב הזה ולוותר עליו אבל זו טעות קריטית, יצירת אווטר היא בעצם כתיבה של מאפייני הלקוח שלך בצורה מסודרת עם דגש לרדת לרזולוציות הכי נמוכות שאתה מצליח, המטרה ביצירת האווטר היא להבין מה הנקודות הכואבות ביותר של הלקוח הפוטנציאלי שלך כדי שנוכל לכתוב טקסטים שפוגעים בדיוק ברגש שיגורם ללקוח להשאיר לנו פרטים או כל פעולה אחרת שנרצה.
הכנתי לך תבנית לשאלות שאתה צריך לשאול את עצמך עם הסבר מפורט איך לבנות את האווטר ללקוח הפוטנציאלי שלך

03

הגענו לשלב המהנה ביותר בתהליך בניית העסק, כמו שאמרתי לך בהתחלה "לא צריך להסתבך.." דף נחיתה פשוט שבנוי במודל: 1. כותרת – מטרתה לעורר את הצורך של הלקוח במשפט אחד (טיפ: לשאול שאלה שהתשובה שלה תעורר את הצורך של הלקוח במוצר – למשל: בקמפיין יועצי משכנתאות השאלה ששאלתי את הלקוח "גם אתה מרגיש שהבנק גונב אותך בתשלומי המשכנתא?". 2. תמונה מושכת. 3. פיתרון – איך המוצר שלך יתן את הפיתרון לבעיה של הלקוח במשפט אחד. 4. קריאה לפעולה – משפט אומר ללקוח במפורש כדי שנוכל לעזור לו שישאיר "עכשיו" פרטים ונחזור אליו. אז כמו שכבר הספקת להבין החלטתי לעשות עבורך את רוב העבודה, הכנתי לך 10 דפי נחיתה ל10 קטגוריות שונות מתוך ה51 קטגוריות שריכזתי לך, כל מה שאתה צריך לעשות זה לשמור את הדף ולהתחיל לפרסם

04

לבניית קהלים לפייסבוק יש עשרות שיטות ואסטרטגיות, בקמפיינים שלי אני מעדיף שלא לבזבז זמן על השלב הזה ולכן אני משתמש בתוכנה אוטומטית שגונבת את הקהל של המתחרים שלי, הקהל הכי מדויק שתוכל לבקש לכל קמפיין שתעשה

05

אחרי שבנית/הורדת דף נחיתה, בנית קהל לפייסבוק, לפני שתיצוא קשר עם בעל העסק נשאר לך רק לבנות מודעה מנצחת לפייסבוק. את המודעה אתה כותב לפי האווטר של הלקוח שבכנת בהתחלה ולפי התבנית למודעה לפייסבוק.

06

אחרי שבנית דף נחיתה ויצרת קהל כל מה שנשאר לך זה ליצור קשר עם בעלי עסק.. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש בגוגל 20 בעלי עסק מהתחום שבחרת לרשום אותם על דף ולצלצל אליהם להציע למכור להם לידים, מתוך 20 בעלי עסק אני מבטיח שלפחות אחד יסכים לעשות איתך פיילוט ולקנות ממך לידים (אתה לא צריך יותר מלקוח אחד בתור התחלה).. הסיבה שאתה צריך קודם כל לבנות דף נחיתה והקהלים ורק אחרי זה ליצור קשר עם בעלי העסק כי יש בעלי עסק שירצו לראות את הדף שאיתו אתה הולך לפרסם ואתה רוצה להראות מקצועי בעניהם בנוסף כך אחרי שבעל העסק יסכים לעשות איתך פיילוט כך תוכל ישר להתחיל לעבוד (חשוב לעשות רושם ראשוני מקצועי על בעל העסק וכך תראה לו שאתה מקצועי)

07

אחרי שהתחלת לפרסם ויש לך תוצאות כל מה שנשאר זה לשפר אותם.. Look A Like – זאת אסטרטגיה לבניית קהל מתקדם לפייסבוק שמבוססת על ההתוצאות שלך. Scale – זה בעצם מיקסום התוצאות הקיימות שלך.

רוצה לדבר איתי אישית לפני שאתה מצטרף למסלול ההכשרה המלא?
השארתי לך כפתור להתקשר אלי אישית או לשלוח לי הודעה לווצאפ למקרה שיש לך שאלות..

מה תלמידים אומרים על מסלול ההכשרה:

צחי הרוש - משווק אינטרנטי

יעקב גלוזמן - בעל חברה לשיווק וקידום עסקים

אבי ויטוסקי - בונה אתרים ומשווק אינטרנטי

זיו פראן - משווק אינטרנטי

לי-אור סופר - מלווה ומרצה להתפתחות אישית

קורן אשר - בעלים של סוכנות ביטוח

[wpdevart_facebook_comment curent_url="https://www.facebook.com/102838064542125/videos/651325889015947/" title_text="" order_type="social" title_text_color="#000000" title_text_font_size="22" title_text_font_famely="monospace" title_text_position="left" width="100%" bg_color="#d4d4d4" animation_effect="random" count_of_comments="2" ]

יש לך שאלה? אל תהסס ליצור איתי קשר

חקר בעלי עסקים

 
1. החזרי מס לשכירים (נישה חמה) 50-120 לליד
2. מימוש זכויות רפואיות 60-120 לליד
3. בדיקת תיק ביטוח 60-150 לליד
4. פנסיות לעצמאים (נישה חמה) 50-100 לליד
5. סוכן נדלן (קנית בית) 80-300 לליד
6. סוכני נסיעות 30-80 לליד
7. יועצי משכנתאות (נישה חמה) 50-100 לליד
8. פרוייקטים שיפוץ ועיצוב הבית / שיפוצים גדולים 50-500 לליד (תלוי בגודל הפרוייקט)
9. מנהלי תיקי השקעות (נישה חמה) 50-300 + עמלת הפקדה 
10. פורקס (נישה חמה) 200-1,000 לליד
11. קידום עסקים / ניהול מדיה חברתית 50-100 לליד
12. הלוואות (נישה חמה) 30-80 לליד
13. דיג'י לאירועים 50-150 לליד
14. צלם אירועים 50-150 לליד
15. גני אירועים 50-150 לליד
16. שמלות כלה 50-150 לליד
17. מארגני אירועים 50-150 לליד
18. בר אקטיבי 50-150 לליד
19. קייטרינג 50-150 לליד
20. בלונים לאירועים 30-100 לליד
21. שירותי בניית אתר 30-150 לליד
22. שירותי בניית אפליקציות 100-200 לליד
23. חברות כח אדם/גיוס עובדים 50-500 (מאד משתנה לפי תחום העיסוק
24. בריכות לבית 50-500 לליד (תלוי בגודל הפרוייקט)
25. כותבי תוכן 20-100 לליד
26. ריהוט לבית / נגרים ומעצבים 50-500 לליד (משתנה בגודל הפרוייקט ובעל המקצוע)
27. טיפולים קוסמטים (הסרת משקפיים / הגדלת חזה) 30-120 לליד
28. ייבוא רכבי יוקרה 50-150 לליד
29. וילות לאירועים 50-150 לליד
30. מעצבי פנים 30-120 לליד
31. מסלקה פנסיונית 40-100 לליד
32. לימודי תעודה (הייטק) 40-100 לליד
33. קורס סקיפרים 40-100 לליד
34. קורס סוכני נדלן 40-100 לליד
35. קורס מסחר בבורסה 40-100 לליד
36. קורס מסחר אלקטרוני (איביי / אמזון) 50-150 לליד
37. קורס לימודי שפות (אנגלית / ספרדית חם מאד) 40-100 לליד
38. דרכון פורטוגלי 50-100 לליד
39. ליווי אישי לעסקים 50-150 לליד
40. תזונאים מלווים (דיאטה) 40-100 לליד
41. מאמני כושר אישיים 40-100 לליד
42. סטייליסטים 40-100 לליד
43. שפים לאירועים 30-120 לליד
44. השקעות נדלן 80-300 לליד
45. קורס שיווק בפייסבוק/אינסטגרם 40-100 לליד
46. עורך דין 40-500 (מאד משתנה לפי התחום) לליד
47. לימודי עולם היוטיוב (נישה חמה) 40-100 לליד
48. קרנות הון-סיכון 80-300 לליד
49. קורס שיווק אינטרנטי 40-120 לליד
50. קורס צילום 50-120 לליד
51. ניצבים לסרטים 30-60 לליד 

תחילת פרסום

 
1. החזרי מס לשכירים (נישה חמה) 50-120 לליד
2. מימוש זכויות רפואיות 60-120 לליד
3. בדיקת תיק ביטוח 60-150 לליד
4. פנסיות לעצמאים (נישה חמה) 50-100 לליד
5. סוכן נדלן (קנית בית) 80-300 לליד
6. סוכני נסיעות 30-80 לליד
7. יועצי משכנתאות (נישה חמה) 50-100 לליד
8. פרוייקטים שיפוץ ועיצוב הבית / שיפוצים גדולים 50-500 לליד (תלוי בגודל הפרוייקט)
9. מנהלי תיקי השקעות (נישה חמה) 50-300 + עמלת הפקדה 
10. פורקס (נישה חמה) 200-1,000 לליד
11. קידום עסקים / ניהול מדיה חברתית 50-100 לליד
12. הלוואות (נישה חמה) 30-80 לליד
13. דיג'י לאירועים 50-150 לליד
14. צלם אירועים 50-150 לליד
15. גני אירועים 50-150 לליד
16. שמלות כלה 50-150 לליד
17. מארגני אירועים 50-150 לליד
18. בר אקטיבי 50-150 לליד
19. קייטרינג 50-150 לליד
20. בלונים לאירועים 30-100 לליד
21. שירותי בניית אתר 30-150 לליד
22. שירותי בניית אפליקציות 100-200 לליד
23. חברות כח אדם/גיוס עובדים 500-50 לליד (מאד משתנה לפי התחום)
24. בריכות לבית 50-500 לליד (תלוי בגודל הפרוייקט)
25. כותבי תוכן 20-100 לליד
26. ריהוט לבית / נגרים ומעצבים 50-500 לליד (משתנה בגודל הפרוייקט ובעל המקצוע)
27. טיפולים קוסמטים (הסרת משקפיים / הגדלת חזה) 30-120 לליד
28. ייבוא רכבי יוקרה 50-150 לליד
29. וילות לאירועים 50-150 לליד
30. מעצבי פנים 30-120 לליד
31. מסלקה פנסיונית 40-100 לליד
32. לימודי תעודה (הייטק) 40-100 לליד
33. קורס סקיפרים 40-100 לליד
34. קורס סוכני נדלן 40-100 לליד
35. קורס מסחר בבורסה 40-100 לליד
36. קורס מסחר אלקטרוני (איביי / אמזון) 50-150 לליד
37. קורס לימודי שפות (אנגלית / ספרדית חם מאד) 40-100 לליד
38. דרכון פורטוגלי 50-100 לליד
39. ליווי אישי לעסקים 50-150 לליד
40. תזונאים מלווים (דיאטה) 40-100 לליד
41. מאמני כושר אישיים 40-100 לליד
42. סטייליסטים 40-100 לליד
43. שפים לאירועים 30-120 לליד
44. השקעות נדלן 80-300 לליד
45. קורס שיווק בפייסבוק/אינסטגרם 40-100 לליד
46. עורך דין 40-500 לליד (משתנה לפי סוג העיסוק שלו)
47. לימודי עולם היוטיוב (נישה חמה) 40-100 לליד
48. קרנות הון-סיכון 80-300 לליד
49. קורס שיווק אינטרנטי 40-120 לליד
50. קורס צילום 50-120 לליד
51. ניצבים לסרטים 30-60 לליד