מודל "לידים לבעלי עסקים" מתחלק לשני עולמות (לידים לעסקים פיזים / לידים לעסקים/מוצרים דיגיטלים) בלידים לעסקים פיזים היתרון הגדול הוא המחיר שבעלי העסק ישלמו לך על כל ליד (למשל: לידים בעולם הביטוח נעים ב60-100 שקלים לליד, לידים בעולם הנדלן 100-200 לליד, ולידים בעולם המסחר (מניות) יכולים להגיע ללמאות עד אלפי שקלים לליד אחד (שם+טלפון), את המחיר אתה קובע לפי עלויות הפרסום שלך (העלות שיוצא לך לליד) והרווח שאתה רוצה להשאיר לך,
אם תחליט לעבוד עם מוצרים דיגיטלים יהיה לך גם את היתרון שלרובם יש מערכות שיוכלו לקבל את הלידים באופן אוטומטי וכך גם להעביר להם את הלידים פעם ביום לא תצטרך..
גם פה את העבודה שיכולתי כבר עשיתי לך.. הכנתי לך רשימה של 51 בעלי קטגוריות של בעלי עסק שישמחו לקבל ממך עבודה, כל מה שאתה צריך לעשות זה להיכנס לרשימה ולבחור באיזה נישה מעניין אותך לעבודה.. אחרי שהחלטת באיזה נישה לעבוד בחיפוש קצר בגוגל תכין לעצמך רשימה של 20 בעלי עסק מהתחום ותיצור איתם קשר בהצעה לייצר להם לידים, אני מבטיח לך שאם תדבר עם 20 בעלי עסק לפחות 1 ירצה לנסות לקנות ממך לידים, ואתה לא צריך יותר מלקוח אחד בתור התחלה..
בניית אווטר הוא אחד מהחלקים שהכי הרבה אנשים נופלים בהם.. אנשים רבים נוטים לזלזל בשלב הזה ולוותר עליו אבל זו טעות קריטית, יצירת אווטר היא בעצם כתיבה של מאפייני הלקוח שלך בצורה מסודרת עם דגש לרדת לרזולוציות הכי נמוכות שאתה מצליח, המטרה ביצירת האווטר היא להבין מה הנקודות הכואבות ביותר של הלקוח הפוטנציאלי שלך כדי שנוכל לכתוב טקסטים שפוגעים בדיוק ברגש שיגורם ללקוח להשאיר לנו פרטים או כל פעולה אחרת שנרצה.
הכנתי לך תבנית לשאלות שאתה צריך לשאול את עצמך עם הסבר מפורט איך לבנות את האווטר ללקוח הפוטנציאלי שלך
הגענו לשלב המהנה ביותר בתהליך בניית העסק, כמו שאמרתי לך בהתחלה "לא צריך להסתבך.." דף נחיתה פשוט שבנוי במודל: 1. כותרת – מטרתה לעורר את הצורך של הלקוח במשפט אחד (טיפ: לשאול שאלה שהתשובה שלה תעורר את הצורך של הלקוח במוצר – למשל: בקמפיין יועצי משכנתאות השאלה ששאלתי את הלקוח "גם אתה מרגיש שהבנק גונב אותך בתשלומי המשכנתא?". 2. תמונה מושכת. 3. פיתרון – איך המוצר שלך יתן את הפיתרון לבעיה של הלקוח במשפט אחד. 4. קריאה לפעולה – משפט אומר ללקוח במפורש כדי שנוכל לעזור לו שישאיר "עכשיו" פרטים ונחזור אליו. אז כמו שכבר הספקת להבין החלטתי לעשות עבורך את רוב העבודה, הכנתי לך 10 דפי נחיתה ל10 קטגוריות שונות מתוך ה51 קטגוריות שריכזתי לך, כל מה שאתה צריך לעשות זה לשמור את הדף ולהתחיל לפרסם
לבניית קהלים לפייסבוק יש עשרות שיטות ואסטרטגיות, בקמפיינים שלי אני מעדיף שלא לבזבז זמן על השלב הזה ולכן אני משתמש בתוכנה אוטומטית שגונבת את הקהל של המתחרים שלי, הקהל הכי מדויק שתוכל לבקש לכל קמפיין שתעשה
אחרי שבנית/הורדת דף נחיתה, בנית קהל לפייסבוק, לפני שתיצוא קשר עם בעל העסק נשאר לך רק לבנות מודעה מנצחת לפייסבוק. את המודעה אתה כותב לפי האווטר של הלקוח שבכנת בהתחלה ולפי התבנית למודעה לפייסבוק.
אחרי שבנית דף נחיתה ויצרת קהל כל מה שנשאר לך זה ליצור קשר עם בעלי עסק.. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש בגוגל 20 בעלי עסק מהתחום שבחרת לרשום אותם על דף ולצלצל אליהם להציע למכור להם לידים, מתוך 20 בעלי עסק אני מבטיח שלפחות אחד יסכים לעשות איתך פיילוט ולקנות ממך לידים (אתה לא צריך יותר מלקוח אחד בתור התחלה).. הסיבה שאתה צריך קודם כל לבנות דף נחיתה והקהלים ורק אחרי זה ליצור קשר עם בעלי העסק כי יש בעלי עסק שירצו לראות את הדף שאיתו אתה הולך לפרסם ואתה רוצה להראות מקצועי בעניהם בנוסף כך אחרי שבעל העסק יסכים לעשות איתך פיילוט כך תוכל ישר להתחיל לעבוד (חשוב לעשות רושם ראשוני מקצועי על בעל העסק וכך תראה לו שאתה מקצועי)
אחרי שהתחלת לפרסם ויש לך תוצאות כל מה שנשאר זה לשפר אותם.. Look A Like – זאת אסטרטגיה לבניית קהל מתקדם לפייסבוק שמבוססת על ההתוצאות שלך. Scale – זה בעצם מיקסום התוצאות הקיימות שלך.
מודל "לידים לבעלי עסקים" מתחלק לשני עולמות (לידים לעסקים פיזים / לידים לעסקים/מוצרים דיגיטלים) בלידים לעסקים פיזים היתרון הגדול הוא המחיר שבעלי העסק ישלמו לך על כל ליד (למשל: לידים בעולם הביטוח נעים ב60-100 שקלים לליד, לידים בעולם הנדלן 100-200 לליד, ולידים בעולם המסחר (מניות) יכולים להגיע ללמאות עד אלפי שקלים לליד אחד (שם+טלפון), את המחיר אתה קובע לפי עלויות הפרסום שלך (העלות שיוצא לך לליד) והרווח שאתה רוצה להשאיר לך,
אם תחליט לעבוד עם מוצרים דיגיטלים יהיה לך גם את היתרון שלרובם יש מערכות שיוכלו לקבל את הלידים באופן אוטומטי וכך גם להעביר להם את הלידים פעם ביום לא תצטרך..
גם פה את העבודה שיכולתי כבר עשיתי לך.. הכנתי לך רשימה של 51 בעלי קטגוריות של בעלי עסק שישמחו לקבל ממך עבודה, כל מה שאתה צריך לעשות זה להיכנס לרשימה ולבחור באיזה נישה מעניין אותך לעבודה.. אחרי שהחלטת באיזה נישה לעבוד בחיפוש קצר בגוגל תכין לעצמך רשימה של 20 בעלי עסק מהתחום ותיצור איתם קשר בהצעה לייצר להם לידים, אני מבטיח לך שאם תדבר עם 20 בעלי עסק לפחות 1 ירצה לנסות לקנות ממך לידים, ואתה לא צריך יותר מלקוח אחד בתור התחלה..
בניית אווטר הוא אחד מהחלקים שהכי הרבה אנשים נופלים בהם.. אנשים רבים נוטים לזלזל בשלב הזה ולוותר עליו אבל זו טעות קריטית, יצירת אווטר היא בעצם כתיבה של מאפייני הלקוח שלך בצורה מסודרת עם דגש לרדת לרזולוציות הכי נמוכות שאתה מצליח, המטרה ביצירת האווטר היא להבין מה הנקודות הכואבות ביותר של הלקוח הפוטנציאלי שלך כדי שנוכל לכתוב טקסטים שפוגעים בדיוק ברגש שיגורם ללקוח להשאיר לנו פרטים או כל פעולה אחרת שנרצה.
הכנתי לך תבנית לשאלות שאתה צריך לשאול את עצמך עם הסבר מפורט איך לבנות את האווטר ללקוח הפוטנציאלי שלך
הגענו לשלב המהנה ביותר בתהליך בניית העסק, כמו שאמרתי לך בהתחלה "לא צריך להסתבך.." דף נחיתה פשוט שבנוי במודל: 1. כותרת – מטרתה לעורר את הצורך של הלקוח במשפט אחד (טיפ: לשאול שאלה שהתשובה שלה תעורר את הצורך של הלקוח במוצר – למשל: בקמפיין יועצי משכנתאות השאלה ששאלתי את הלקוח "גם אתה מרגיש שהבנק גונב אותך בתשלומי המשכנתא?". 2. תמונה מושכת. 3. פיתרון – איך המוצר שלך יתן את הפיתרון לבעיה של הלקוח במשפט אחד. 4. קריאה לפעולה – משפט אומר ללקוח במפורש כדי שנוכל לעזור לו שישאיר "עכשיו" פרטים ונחזור אליו. אז כמו שכבר הספקת להבין החלטתי לעשות עבורך את רוב העבודה, הכנתי לך 10 דפי נחיתה ל10 קטגוריות שונות מתוך ה51 קטגוריות שריכזתי לך, כל מה שאתה צריך לעשות זה לשמור את הדף ולהתחיל לפרסם
לבניית קהלים לפייסבוק יש עשרות שיטות ואסטרטגיות, בקמפיינים שלי אני מעדיף שלא לבזבז זמן על השלב הזה ולכן אני משתמש בתוכנה אוטומטית שגונבת את הקהל של המתחרים שלי, הקהל הכי מדויק שתוכל לבקש לכל קמפיין שתעשה
אחרי שבנית/הורדת דף נחיתה, בנית קהל לפייסבוק, לפני שתיצוא קשר עם בעל העסק נשאר לך רק לבנות מודעה מנצחת לפייסבוק. את המודעה אתה כותב לפי האווטר של הלקוח שבכנת בהתחלה ולפי התבנית למודעה לפייסבוק.
אחרי שבנית דף נחיתה ויצרת קהל כל מה שנשאר לך זה ליצור קשר עם בעלי עסק.. כל מה שאתה צריך לעשות זה לחפש בגוגל 20 בעלי עסק מהתחום שבחרת לרשום אותם על דף ולצלצל אליהם להציע למכור להם לידים, מתוך 20 בעלי עסק אני מבטיח שלפחות אחד יסכים לעשות איתך פיילוט ולקנות ממך לידים (אתה לא צריך יותר מלקוח אחד בתור התחלה).. הסיבה שאתה צריך קודם כל לבנות דף נחיתה והקהלים ורק אחרי זה ליצור קשר עם בעלי העסק כי יש בעלי עסק שירצו לראות את הדף שאיתו אתה הולך לפרסם ואתה רוצה להראות מקצועי בעניהם בנוסף כך אחרי שבעל העסק יסכים לעשות איתך פיילוט כך תוכל ישר להתחיל לעבוד (חשוב לעשות רושם ראשוני מקצועי על בעל העסק וכך תראה לו שאתה מקצועי)
אחרי שהתחלת לפרסם ויש לך תוצאות כל מה שנשאר זה לשפר אותם.. Look A Like – זאת אסטרטגיה לבניית קהל מתקדם לפייסבוק שמבוססת על ההתוצאות שלך. Scale – זה בעצם מיקסום התוצאות הקיימות שלך.